• Welcome Message

    WELCOME TO OUR BLOG....PROMOS-REMIXES-LATEST CD'S-VIDEO CLIP FIRST HERE!!!!! ΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ DIRECT DOWNLOAD!!!!

Δύο χρόνια μετά τον πρώτο του επιτυχημένο δίσκο, που έβγαλε 4 επιτυχίες (‘Σώμα με σώμα’, ‘Θάλασσες’, ‘Όχι’, ‘Για την αγάπη σου’)
ο Γιώργος Παπαδόπουλος κυκλοφορεί το νέο του άλμπουμ με τίτλο «Μαζί μου σε θέλω
TRACKLIST
01. ΝΑ Σ'ΑΓΓΙΖΑ
02. ΜΗ ΣΒΗΝΕΙΣ ΤΑ ΦΩΤΑ(ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΕ ΘΕΛΩ)
03. ΑΓΑΠΑΩ ΚΑΙ ΠΟΝΑΩ
04. ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ
05. ΠΛΑΤΕΙΑ ΕΞΑΡΧΕΙΩΝ
06. ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΝΑ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ ΟΛΑ
07. ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΓΚΡΙΖΟΥ
08. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥΜΗΘΩ
09. ΣΚΟΝΗ ΑΠ'ΤΗ ΣΑΧΑΡΑ
10. ΔΕ ΘΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΑΖΙ
11. ΣΩΜΑ ΜΕ ΣΩΜΑ (ACOUSTIC VERSION)

DOWNLOAD
http://rapidshare.com/files/365470187/giorgos_papadopoulos-mazi_mou_se_thelo_greek-parea.net.rar.html
http://www.megaupload.com/?d=VS8QANMI

Categories:

1 Response for the "Παπαδόπουλος Γιώργος - Μαζί Μου Σε Θέλω"

  1. Ψάχνει κανείς εδώ για δάνειο;
    Ο κ. Pedro και η εταιρεία δανείων εργασίας του μου δανείζουν ένα δάνειο 400.000 ευρώ μετά από κάποια οικονομική κατάσταση στη ζωή μου, ο κ. Pedro εργάζεται με μια αξιόπιστη εταιρεία δανείων που δίνει δάνεια με το πολύ χαμηλό επιτόκιο 2% οποιουδήποτε είδους δανείου θέλετε εφαρμόστε αρκεί να κάνετε μια επιστροφή ειλικρίνεια και εμπιστοσύνη.
    Όποιος αναζητά δάνειο μπορεί να επικοινωνήσει με τον κ. Pedro στο email: pedroloanss@gmail.com

Δημοσίευση σχολίου